Och nu lärde jag mig något nytt

Jag är nog lite förvirrad, tänkte skriva ett inlägg på den här bloggen om slöjd och tid och bedömning…Insåg när jag publicerat det att jag skrivit i en annan blogg.

Ok ingen skada skedd, jag provar “reblog” vad kan hända? När jag klickat och posten hamnat i rätt blogg kom jag på att jag ville redigera lite i den första posten och tyckte att ändringen rimligtvis borde hänga med till den andra bloggen.

Nej så är det inte kan jag meddela, om det är någon annan som tänker prova samma sak. I stället hamnar det en retsam hänvisning där jag gjorde ändringen. Hur jag än försöker rätta till detta “unapprove reblogging” och allt annat jag kan komma på får det bli så här nu. Mitt i texten en hänvisning att byta blogg för att läsa vidare. Snopet att jag inte kan fixa…

Men nu vet jag det!

Leave a Reply

