#26 Det hopar sig

Nu har MOOC:en på MIT pågått en vecka och jag önskar mig verkligen dubbla dygn för att hinna med! Andra släppet av hangouts/föreläsningar kom igår och jag har bara hunnit se hälften men det är så inspirerande och jag får så mycket idéer och ser så många utvecklingsmöjligheter av den slöjdundervisning jag bedriver idag. Jag vill skriva reflektioner till det jag ser och läser men det stockar sig i huvudet på mig. Jag hinner inte tänka en tanke färdigt förrän nästa poppar upp!

Men jag ska ta mig i kragen. Och skriva på engelska. I min nya blogg My creative studies. Där det för tillfället är tomt så att det ekar.

Och veckans uppgift är att skapa ett Scratch-projekt som presenterar mig…Huga

Och btw, i morgon ska sju sjuors omdömen vara klara…

Leave a Reply

