#39 Låg

Idag är en sådan där dag när inget har funkat särskilt bra. Mest har det varit lektioner som inte har funkat och det har en tendens att sudda ut allt positivt så att jag bara grubblar och grubblar på hur jag kan vara konstruktiv och hitta en bättre väg.

Sedan gick jag av misstag in på min jobbmail i kväll fast jag aldrig gör det annars, jag skulle bara återställa ett lösenord och så vips hade jag bett att det skulle skickas till mailen. Tänkte att, äsch jag kan öppna och hämta lösenordet. Det är säkert inget annat där. Men det var det och jag öppnade det dumt nog. Nu ska jag bara försöka sova i natt för det är en hård dag i morgon.

 

Leave a Reply

