#45 Idag höll jag på att glömma

Ooops! Jag är sjukt stolt över att hålla mig på banan med ett inlägg per dag men idag är jag så förbi av trötthet att hjärnan inte riktigt hänger med. En dag ute i fantastiskt väder och massor med frisk luft kombinerat med tunga lyft gör att jag sitter som en zombie i soffan och stickar maniskt. Jag känner mig rätt stressad över allt jag tänkte göra (läs jobba med) under lovet och nu dövar jag det dåliga samvetet med att åtminstone sticka…

Varför är det så svårt att ta lov?

Leave a Reply

