#55 Litet bonustips

Nu måste jag få tipsa om något riktigt nördigt och beroendeframkallande.

Life hacks.

Jag hade hörselkåpor med radio på mig i helgen när jag skruvade och skruvade på vår nya altan. På P3 pratade de om life hacks och eftersom jag nyligen varit på Hackerklubben lyssnade jag lite extra. Life hacks visade sig helt enkelt vara en coolare form av husmorstips. Alldeles förtjusande. Jag berättade för dottern om min upptäckt och naturligtvis var det ingen nyhet för en ungdom. Hon tipsade mig att söka på Pinterest efter life hacks och sedan hade jag inte tid att sova den kvällen.

Undrar om det här är en av uppgifterna i slöjden i hösten? Gör ditt bästa life hack!

IMG_9019

Leave a Reply

