#77 Sköna lördag

20140517-190057.jpg
Idag har jag verkligen återhämtat mig. Jag hade en massa måsten igår när jag kom hem från jobbet. Eftersom jag samma dag hade haft sista lektionen med tre av mina grupper ville jag passa på att sätta betygen när jag var igång liksom. Jag visste att jag skulle ha hela dagen för mig själv och jag skulle vara så effektiv. Tänkte jag.

Så blev det inte och jag struntar faktiskt i det. Solen har värmt och jag har bara gått runt och skrotat hemma. Jag har hunnit sommarfixa på vår glasaltan, det är en tradition att möblera om där vid den här tiden varje år. Och idag har jag struntat i allt vad jobb och skola heter. Det kan jag krascha in i på måndag morgon i stället.

Leave a Reply

