#83 Packa och plocka

Hela dagen har jag hjälpt till att tömma svärfars lägenhet. Packa och plocka, fatta beslut. Spara, skänka, slänga.

Jag tänker på hur mycket saker vi har hemma och funderar över om jag verkligen vet vad vi har för något i gömmorna. Antagligen har jag ganska dålig koll och jag ryser när jag tänker på att någon en dag ska behöva stå och gå igenom varje skrymsle i vårt hus.

Jag ska verkligen försöka vara lite metodisk den här sommaren. Ta lite i taget och sortera och bara behålla det jag använder. Troligen lyckas jag inte fullt ut men det kan vara värt ett försök i alla fall. Jag kanske hittar något spännande när jag är igång?

Leave a Reply

