Och nu då?

Nu när blogg100 är slut funderar jag lite över om jag ska fortsätta i samma tempo eller om jag ska blogga bara när jag har lust. Det är nog bra att hålla igång tänker jag annars blir det nog längre och längre mellan inläggen. Och det har varit bra att “tvingas” reflektera lite varje dag.

Terminen med elever är under nedtrappning i allra högsta grad. Idag har jag suttit på en filt i Slottsskogen och pratat med en kollega om ditt och datt så där som vi aldrig hinner på jobbet så det är inte bara eleverna som mår bra av sådana här sociala dagar.

För egen del har jag i smyg börjat upptrappningen inför nästa termin. Jag har börjat skissa på ett upplägg och är lite triggad av orden från igår på LIN education:

“kom hit och spela in lärcirklar i slöjd i vår studio”

Kanske det, kanske?

Leave a Reply

