Första dagen på semestern

I morse när jag satt och läste tidningen och drack kaffe slog det mig. Jag har semester nu. Den här första dagen på en lång ledighet är alltid lite speciell. Det är svårt att bara släppa alla måsten och känna att det det är ok att göra ingenting. Sedan ramlar jag in i en lunk och plötsligt är det hösttermin igen. Just nu känns tiden dit oändlig men jag vet att känslan kommer då man klamrar sig fast i dagarna och försöker få ut så mycket som möjligt av varje dag.

Förra sommaren ägnade jag mycket tid åt att förbereda mig för mitt nya jobb, jag byggde upp en struktur i bloggen Slöjd 2.0 och la på så sätt grunden för mitt arbetssätt under året. Den här sommaren ska mitt projekt också heta Slöjd 2.0 men handla om något helt annat än en blogg. Det ska bli spännande att sätta igång!

20140619-224215-81735849.jpg

Leave a Reply

