Dags att läsa bakåt

Jag har en sak som stressar mig och jag vet inte riktigt varför.

Jag ska prata i LR´s monter på Bok och Biblioteksmässan den 26 september. Det är mindre än två veckor kvar och jag tycker att det är mer nervöst än pirrigt. Och jag fattar inte varför. Jag ska prata om slöjd, mitt favoritämne. Dessutom har jag satt rubriken med digital inriktning. Mitt nästa favoritämne. Jag behöver inte vara rädd för att det ska bli långrandigt, jag har 20 minuter till mitt förfogande. Jag har inte hittills haft några problem att prata i 20 minuter om något av ovanstående ämnen så vad är problemet?

Helt plötsligt står det still och jag vill ju vara väl förberedd så att jag inte står och svamlar bort viktiga saker om slöjd.

Jag tar och läser igenom vad jag tycker om slöjd, det borde ju stå någonstans i den här bloggen?

Leave a Reply

