#21 jury- check!

Så har jag gjort mitt första juryuppdrag idag då. Inte för att jag tror att det kommer ske igen men det var en intressant upplevelse. Väldigt kul att träffa så mycket intressanta människor från olika skolor och företag. Roligt att se hur duktiga åttondeklassarna var med att lösa det case de fått att arbeta med. 

Sen var det ju själva bedömningen då. Jag HATAR att sätta betyg och bedöma!!!

I min egen kursplan har jag haft tid att stöta och blöta men det här? Alltså bra tankar tar tid och det här skulle gå snabbt. Svårt! 

Efteråt tog jag en sväng till Ölrepubliken (pub idag igen minsann) för en spontandejt med delar av Skolsmedjan. Och på vägen till bilen, precis när jag stod och undrade hur jag skulle komma över leden till operans parkering hittade jag den här fina bron.

 

Ingen anledning att oroa sig över morgondagen. Det blev ju bra ändå.

Leave a Reply

