#28 Tack!

td

Idag fick jag besked att jag inte gått vidare till final till priset i Trevor Dolans minne. Kanske borde jag blivit besviken men det känns ju helt fantastiskt att någon tänkt på mig och faktiskt nominerat mig till detta jättefina pris. Jag har ju inte en aning om vem det är, det stod i första mailet att “anonym” hade nominerat mig men om DU läser detta så vill jag säga att det gjorde min dag, det gjorde mig stolt över att bli betraktad som en skolvärldens punkare och att någon ser det hos mig. Det ger inspiration att fortsätta med det jag gör och det får mig att känna att det har betydelse.

Jag tänker att vi kanske borde bli lite bättre på att lyfta varandra och säga saker som är bra, i stället för att bara tänka det. Det gör ju en sån himla skillnad. Jag ska i alla fall tänka lite extra på det framöver.

2 comments

Leave a Reply

