Som jag väntar

Någon gång i slutet av våren såg jag av en slump ett intressant projekt på Twitter, retweetade det och fick frågan från en i flödet om jag tänkte vara med och backa det. Man kunde nämligen det, genom Kickstarter.  Jag fattade inte mycket men beslöt mig för att YOLO- som ungarna sa för några år sedan, You only live once, det är väl bara att prova. Och under sommaren har jag fått uppdateringar om hur långt man kommit i projektet och att det börjat skickas ut belöningar… För det var nämligen så att de som backade kunde välja med hur stor summa man ville bidra, sedan får man en reward motsvarande. Det blir ju bara mer och mer spännande. Min belöning skulle komma någon gång i juli. Som jag väntade, men inget kom. Här om dagen fick jag ett mail där man frågade efter mina uppgifter för att kunna skicka så nu är det nog nära…

Och idag när jag kom hem låg det i lådan. Jag famlade med nycklarna, slängde ifrån mig väskan och skulle precis med våld slita upp paketet när jag såg. Det var till min man. Det måste vara telefonskalet han beställt. Och jag får fortsätta att stryka runt brevlådan…IMG_3115

Leave a Reply

